Jaarverslag Unity 2015

Heb je weleens bij ons een quizje gemaakt en ook de achterkant van de quiz ingevuld? Al die quizzen worden door ons ingevoerd en geanalyseerd. Zo weten we meer over wat jullie gebruiken, algemene gegevens en wat jullie belangrijk vinden. Vorig jaar hebben 7781 van jullie de achterkant ingevuld en graag presenteren we jullie de resultaten!

Op 206 feesten hebben we vorig jaar ruim 15.000 mensen face to face gesproken. Tweederde van ons publiek is man; dat is al jaren hetzelfde en komt overeen met de man/vrouw verhouding op de meeste feesten. De meeste mensen aan de stand zijn 23 jaar oud.

Een iets groter gedeelte van de standbezoekers vulde in de laatste maand cannabis, ketamine en lachgas te hebben gebruikt. 4-FA (4-FMP) hebben we dit jaar voor het eerst meegenomen in de vragenlijst en is op de 8ste plaats beland in populariteit en dan vooral onder Nederlandse standbezoekers jonger dan 27 jaar.

Superbedankt voor het invullen allemaal; dankzij jullie hebben we een goed beeld van wat de feestgangers van Nederland bezighouden!

Hier lees je het hele jaarverslag en heb je er vragen over; stuur ons dan gerust een berichtje!

Heb je al meegedaan met Party Panel? Help us out! partypanel.nl